A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кошелівська гімназія №2
Хустської міської ради Закарпатської області

Стратегія діяльності та розвитку Кошелівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Хустської міської ради Закарпатської області на 2021 – 2026 роки

                                                                                              ЗМІСТ 

 Вступ.

Паспорт.

Характеристика діяльності закладу освіти.

Стратегія розвитку закладу на 2021 – 2026 роки.

І. Загальні положення.

ІІ. Місія. Стратегічне бачення.

ІІІ. Мета та завдання.

IV. Cтратегічнi завдання розвитку закладу освіти на 2021 – 2026 рр.

1. Освітня та виховна складова.

2. Управління закладом освіти.

3. Методична складова.

4. Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

5. Матеріально – технічна складова.

V. SWOT-аналіз.

VI. Очікувані результати реалізації заходів Стратегії.

VII. Стратегічні проєкти. Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу.

1. Проєкт «Освітній процес».

2. Проєкт «Методичне забезпечення освітнього процесу».

3. Проект «Інформаційно-освітнє середовище.

4. Проєкт «Виховна система».

5.  Проєкт «Здорова особистість».

6. Проєкт «Протидія булінгу у закладі освіти».

7. Проєкт «Психолого-педагогічний супровід у закладі освіти».

 Вступ

Підготовка Стратегії діяльності та розвитку Кошелівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Хустської міської ради  на 2021 – 2026 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно нового Закону України «Про освіту», Концепції нової української школи, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.

 Пріоритетними напрямами розвитку освіти є:

- формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства;

- якісної підготовки підростаючого покоління до життя в основі якого закладена повна академічна свобода;

- формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальність за свої дії.

Стратегія розвитку закладу спрямована на цінності особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень.

Стратегія розвитку закладу є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.

Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки. 

 

 

 

 Паспорт 

 

Назва

Стратегія діяльності та розвитку Кошелівського ЗЗСО І-ІІ ступенів як школи, яка створює умови для забезпечення в закладі якісної сучасної освіти шляхом вільного творчого навчання на засадах компетентнісного підходу в контексті положень «Нової української школи».

Підстави для розвитку

Закон України «Про освіту», «Про середню освіту», Концепція нової української школи, Конвенція про права дитини, інші чинні документи, що регламентують освітню діяльність.

Автори програми розвитку школи

Адміністрація та педагогічний колектив школи.

Виконавці програми розвитку

Адміністрація школи, педагогічний та учнівський колективи,  батьківський комітет.

Терміни виконання

2021 – 2026 роки

Ресурсне забезпечення

Підвищення кваліфікаційного рівня педагогів.

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових  фінансових і матеріальних ресурсів ( цільових соціальних проєктів, інвестицій, благодійних внесків тощо); ефективне використання бюджетних коштів.

 Характеристика діяльності закладу освіти

 Кошелівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Хустської міської ради  Закарпатської області заснований  у  1999 році та забезпечує здобуття базової загальної середньої освіти.

У закладі навчається 144 учнів. Педагогічний колектив налічує 19 педагогів, з них: з вищою  освітою - 16, середньою спеціальною – 3.

Освітні послуги надають; «спеціаліст вищої категорії» - 6, «спеціаліст першої категорії» - 8, «спеціаліст другої категорії» - 1, спеціаліст – 1,  спеціаліст 11 тарифного розряду – 3; з них: старший учитель – 7.

Матеріально – технічне забезпечення закладу освіти:

Будівля знаходиться у задовільному стані, відповідає санітарним та будівельним вимогам , нормативним документам, що регламентують порядок провадження освітньої діяльності. Проектна місткість - 190 учнів. 

  • Кількість споруд, майстерень, допоміжних приміщень – 1 споруда,  9 класних кімнат, кабінет інформатики, бібліотека і медичний кабінет, їдальня, спортивний майданчик, власна газова котельня та сарай.

  • Комп’ютерний клас – 5 комп’ютерів, 7 ноутбуки.

  • Мультимедійний проектор – 1 .

  • Телевізори  – 2 одиниці.

  • Музичний центр, звукова акустична колонка – 1.

  • Заклад освіти підключено до локальної мережі Інтернет.

  • Заклад забезпечено  питною водою – власний колодязь.

Створено безпечне освітнє середовище для НУШ. Організовано роботу гуртків, факультативів.

 Постійно ведеться робота по зміцненню матеріально – технічної бази закладу освіти.

 

Поряд з цим є ряд невирішених проблем, саме:

  • Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності.

  • Потреба в дозаміні вікон на енергозбережувальні.

  • Потреба в будівництві приміщення для п’ятирічок.

 

 

 

Організація освітнього процесу в закладі:

Школа планує свою роботу самостійно. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є Освітня програма та навчальні плани, які складаються на основі розроблених Міністерством освіти і науки України базових навчальних планів із конкретизацією варіативної складової та затверджуються  начальником управління освіти.

Відповідно до навчальних планів закладу педагогічні працівники самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, затверджені Міністерством освіти і науки України.

Педагогічні працівники можуть поєднувати навчально-виховну роботу з науково-методичною та експериментальною, використовуючи поряд із традиційними методами і формами організації навчальних занять інноваційні технології навчання.

Структура навчального року формується відповідно до методичних рекомендацій МОНу і починається, як правило, 1 вересня. Його тривалість обумовлюється часом виконання навчальних програм з усіх предметів, але не може бути менше, ніж 175 навчальних днів.

Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше 30 календарних днів.

Прийом учнів проводиться згідно із наказом директора, що видається на підставі особистої заяви батьків та відповідної медичної довідки .

У разі потреби, учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. При цьому йому видаються відповідні документи про освіту (табель успішності, довідка або свідоцтво).

Забезпечення освітнього процесу здійснюється за такими формами:       

− уроки, індивідуальні та групові заняття, контрольні уроки, державна підсумкова атестація;  

-  конкурси, концерти, лекції, бесіди;

- позакласні заходи.

Основною формою освітньої роботи і розрахунковою одиницею робочого часу є урок. Тривалість уроку: у першому класі – 35 хвилин, 2-4 класах - 40 хвилин, 5-9 класах - 45 хвилин.

Тривалість перерв між уроками – 10 хвилин, після 3-го, 4-го уроків – 15 хвилин.

Оцінка за семестр та підсумкові оцінки виставляються вчителями на підставі тематичних балів. 

Переведення учнів до наступного класу вирішується педагогічною радою та затверджується наказом директора закладу. Випускникам школи видається свідоцтво про освіту встановленого державного зразка.

Щоб знайти своє місце в житті, ефективно освоїти життєві та соціальні ролі, випускник має володіти певними якостями, вміннями:

  • бути гнучким, мобільним, конкурентноспроможним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;

  • критично мислити;

  • використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем;

  • генерувати нові ідеї, ухвалювати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;

  • володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді;

  • уміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;

  • цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

  • уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

  • бережливо ставитися до свого здоров'я та здоров'я інших як до найвищої цінності;

  • бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

 

      Проблеми:

  • Слабкі читацькі інтереси учнів.

  • Недостатній рівень формування у школярів потреб і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання упродовж життя.

  • Нерозуміння освітніх і виховних цілей батьками учнів.

  • Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей.

 Стратегія розвитку закладу на 2021 – 2026 роки

 І.Загальні положення

 Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України, що підтверджено сучасними державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі.

           Новий Закон України про освіту та Концепція НУШ орієнтує педагогів на персональну відповідальність за якість надання освітніх послуг та перехід від декларування переваг особистісної моделі до її практичного впровадження. Визначено вимоги до якості знань здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює тощо). Разом із предметною підготовкою за роки здобуття загальної середньої освіти діти мають оволодіти ключовими компетентностями, до яких, згідно з міжнародними домовленостями, віднесено: уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами; математична і базова компетентності в галузі природознавства і техніки; інформаційно-комунікаційна; соціальна і громадянська; загальнокультурна; підприємницька; здоров’язберігаюча.

          Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів.  Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу:

повага до особистості;

доброзичливість і позитивне ставлення;

довіра у відносинах;

діалог-взаємодія-взаємоповага;

розподільне лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);

принцип соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

     Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, а також потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних технологій навчання, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофесійна підготовка здобувача освіти.

 

 ІІ. Місія. Стратегічне бачення.

     Місія. Створення умов для якісного надання освітніх послуг шляхом тісної взаємодії в системі «здобувачі освіти-батьки здобувачів освіти – педагоги», створити сприятливе освітнє середовище на основі демократизації, гуманізації, співпраці, співтворчості, спрямоване на зміцнення здоров’я дітей, створення умов для фізичного розвитку, соціальної адаптації, духовного зростання; орієнтувати внутрішній світ дитини на збагачення індивідуального досвіду, самопізнання, самооцінки, саморозвитку, самовизначенні, самореалізації.

     Бачення. Бути колективом однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення, дотримуватися високого рівня ділової етики, працювати для того, щоб школа стала тим закладом, де почесно й престижно працювати, де кожен учитель може зробити успішну професійну кар’єру та підвищити педагогічну майстерність.

     Цінності. Дитина, батьки, культура, творчість. Основний принцип педагогічного процесу закладу – цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується.

 

ІІІ. Мета та завдання Стратегії розвитку.

 

Мета. Визначити перспективи розвитку закладу, створити умови в закладі для забезпечення якості, сучасної системи освіти, забезпечення рівного доступу до освіти для всіх дітей території обслуговування, де кожен здобувач освіти під час освітнього процесу повинен отримати ключові компетентності, які знадобляться йому в самостійному дорослому житті.

 

ІV. Cтратегічнi завдання розвитку закладу освіти на 2021 – 2026 рр.:

 

  • Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитку особистості, її талантів,  інтелектуальних, творчих  і фізичних здібностей.

  • Зміна статусу навчального  закладу освіти – гімназія.

  • Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно чинного законодавства (очна, дистанційна, сімейна, екстернатна, педагогічний патронаж).

  • Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами  (інклюзивне, індивідуальне навчання).

  • Впровадження в процес навчання нових інноваційних технологій.

  • Повага до особистості учнів.

  • Розвиток творчої ініціативи педагогів і методів педагогічної діяльності.

  • Розвиток в учнів пізнавальних інтересів і здібностей.

  • Виховання в учнів патріотизму, шанобливого ставлення до культури, звичаїв традицій, цінностей, формування національної свідомості, любові до рідної землі та народу.

  • Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно Положення про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.

  • Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу на сайті школи.

  •  Формування цінностей і компетентностей, необхідних для самореалізації здобувача освіти.

Основними результатами стратегії розвитку школи будуть модернізація та удосконалення сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрямки діяльності на наступні роки.

    Стратегія розвитку закладу розрахована на 5 років і включає в себе:

  • Освітню та виховну складову.

  • Управління закладом освіти.

  • Методичну складову.

  • Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

  • Матеріально – технічну складову.

 Основна мета діяльності закладу – це постійний процес підвищення ефективності освітнього процесу, потреб суспільства, потреб особистості учня, використання інноваційних технологій навчання.

Стратегія розвитку школи спрямована на реалізацію Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової загальної середньої освіти, Концепції Нової української школи. Створення безпечного освітнього середовища та забезпечення матеріально – технічною базою.

1. Освітня та виховна складова.

 

          Педагогічний колектив працюватиме над удосконаленням освітнього процесу, його організацією на результат – модель компетентного випускника, який сьогодні в школі опановує життя.

          Метою освітньо-виховного процесу є забезпечення умов для всебічного розвитку здобувачів освіти, розвиток особистості шляхом залучення до творчої діяльності, забезпечення наступності між початковою та базовою загальною  середньою освітою.

          Шляхами до реалізації мети освітньо-виховного процесу є розробка та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень учнів, реалізації Концепції НУШ, забезпечення учнів підручниками, розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти, здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших норм, актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти, удосконалення системи виховної роботи  в закладі, впровадження нових технологій та методів виховання учнів. Уміле поєднання організаційної, педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльності педагогічних працівників, батьків, учнів, місцевої громади. Відродження національних свят, обрядів, традицій та звичаїв.

2. Управління закладом освіти.

          Мета управлінської діяльності: координація дій усіх учасників освітнього процесу, створення умов для їх продуктивної творчої діяльності.

          Основні завдання:

1. Управління якістю освіти на основі інноваційних технологій та освітнього

моніторингу.

2. Забезпечення відповідної підготовки педагогів, здатних якісно надавати

освітні послуги здобувачам освіти.

3. Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.

4. Створення умов для продуктивної творчої діяльності та проходження сертифікації педагогів.

          Шляхи реалізації:

1. Впровадження в практику роботи школи інноваційних технологій.

2. Створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу

для успішного реалізації їх творчого потенціалу.

3. Стимулювання творчості учасників освітнього процесу.

Організаційно-педагогічну модель управлінської діяльності складають:

• загальні збори;

• педагогічна рада;

• рада школи;

• атестаційна комісія;

• учнівське самоврядування;

• громадськість.

Механізм управлінської діяльності включає: діагностику, керування

освітньою діяльністю, моніторинг.

Річне планування здійснюється з використанням перспективного планування.

План будується на основі підготовки аналізу діяльності закладу протягом навчального року.

З метою демократизації контролю в управлінській діяльності передбачається залучення до нього працівників всіх ланок закладу, робота педагогів в режимі академічної свободи.

 

ПЕРСПЕКТИВНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

 

Класи

2021/2022

н. р.

2022/2023

н. р.

2023/2024 н. р.

2024/2025

н. р.

2025/2026

н. р.

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

1

1

15

1

12

1

12

1

12

1

12

2

2

17

1

15

1

12

1

12

1

12

3

1

13

1

17

1

15

1

12

1

12

4

1

12

1

13

1

17

1

15

1

12

Разом 1-4 кл.

4

57

4

56

4

56

4

51

4

48

5

1

16

1

12

1

13

1

17

1

12

6

1

21

1

16

1

12

1

13

1

17

7

1

18

1

21

1

16

1

12

1

13

8

1

14

1

18

1

21

1

16

1

12

9

1

18

1

14

1

18

1

21

1

16

Разом 5-9 кл.

5

87

5

81

5

80

5

79

5

70

Всього

9

144

9

137

9

136

5

130

5

118

 3. Методична складова.

          Метою методичної роботи у школі є підвищення якості методичної роботи з забезпеченням різноманітних форм навчання, підвищення ефективності освітнього процесу, стимулювання саморозвитку та творчого пошуку педагогічних працівників. Усього цього можна досягти через забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників, підтримку з боку адміністрації школи щодо добровільної сертифікації вчителів. Організувати співпрацю із Закарпатським ІППО, що надає  освітні послуги з підвищення кваліфікації, також залучення педагогічних працівників до участі у  фахових та методичних заходах на різних рівнях. У своїй праці колектив школи керується словами Бенджаміна Франкліна: «Без постійного росту та розвитку такі слова як вдосконалення, досягнення та успіх не мають значення», тому педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації не тільки при ЗІППО, а й беруть участь у семінарах, вебінарах на інших освітніх платформах.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ПРОХОДЖЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

№ з/п

П.І.Б.

Посада

Попередня атестація

(дата)

Категорія

Рік чергової атестації

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

11.

Данилець

Ганна Петрівна

В.о.директора

03.04.

2020

В-К, ст.уч.

     

+

 

учитель образотворчого мистецтва

29.03.

2021

         

+

22.

Балаж

Віталія Іванівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

03.04.

2020

В-К, ст.уч.

     

+

 

учитель зарубіжної літератури

30.03.

2017

 

+

       

33.

Балаж

Марія Іванівна

учитель біології та трудового навчання

02.04.

2018

В-К, ст.уч.

 

+

     

44.

Дідич

Наталія Іванівна

учитель математики

27.03.

2019

В-К, ст.уч.

   

+

   

55.

Дубляк

Марія          Василівна

учитель української  та англійської мов

02.04.

2018

В-К, ст.уч.

 

+

     

66.

Маринець Ольга Михайлівна

учитель хімії, основ здоров’я, вихователь ГПД

23.03.

2020

І-К

     

+

 

77.

Малета Людмила

Василівна

учитель історії та правознавства

29.03.

2021

В-К

       

+

88.

Прокоп Марина Юріївна

учитель української мови та літератури, музичного мистецтва

21.03.

2017

І-К

+

       

99.

Мигалко

 Іван Васильович

учитель географії, основ здоров’я та фізики

21.03.

2018

І-К

 

+

     

110.

Грицик 

Олена Василівна

учитель початкових класів

27.03.

2019

11 т.р.,

ст. уч.

   

+

   

111.

Данилець Олена 

Іванівна

учитель початкових класів

29.03.

2021

11 т.р.,

ст. уч.

       

+

112.

Гомечко 

Ольга Михайлівна

учитель початкових класів

21.03.

2017

11 т.р.

+

       

113.

Тома

 Наталія Юріївна

учитель початкових класів

21.03.

2019

І-К

   

+

   

114.

Микуляк 

Марія Дмитрівна

учитель початкових класів, вихователь ГПД

21.03.

2019

І-К

   

+

   

115.

Дудар 

Лариса Миронівна

учитель інформатики

21.03.

2018

ІІ-К

 

+

     

116.

Грицик Світлана Іванівна

вихователь ГПД, керівник гуртка

22.03.

2021

І-К

       

+

117.

Дулкай

 Олена 

Іванівна

практичний психолог

21.03.

2018

І-К

 

+

     

118.

Рогач 

Марія Василівна

Бібліотекар

21.03.

2017

11 т.р.

+

       

119.

Балаж 

Світлана Іванівна

педагог-організатор

22.03.

2021

І-К

       

+

220.

Прокоп Наталія Василівна

учитель української мови та літератури

21.03.

2019

ІІ-К

   

+

   

221.

Зеленцас

 Марія

 Іванівна

учитель фізичної культури

-

-

         

222.

Дячок

 Марта

 Юріївна

учитель англійської мови

-

-

         

 ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ

 

Предмети

         

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

1.

Українська  мова та література, 5-9 класи

     

+

 

2.

Зарубіжна  література, 5-9 класи

+

       

3.

Англійська, 1-9 класи

     

+

 

4.

Історія України, всесвітня історія, 7-9 класи

   

+

   

5.

Історія України (Вступ до історії), 5 клас

   

+

   

6.

Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс), 6 клас

   

+

   

7.

Основи правознавства,9 кл.

       

+

8.

Математика, 5-6 класи

   

+

   

9.

Алгебра, 7-9 класи

   

+

   

10.

Геометрія, 7-9 класи

   

+

   

11.

Інформатика 5-9 класи

 

+

     

12.

Біологія, 6-9 класи

 

+

     

13.

Географія, 6-9 класи

+

       

14.

Природознавство, 5 клас

 

+

     

15.

Фізика, 7-9 класи

   

+

   

16.

Хімія, 7-9 класи

     

+

 

117.

Образотворче мистецтво, 5-7 класи

+

       

118.

Музичне мистецтво, 1-7 класи

       

+

19.

Мистецтво, 8-9 класи

       

+

20.

Трудове навчання. 5-9 класи

 

+

     

21.

Основи здоров’я, 5-9 класи

 

+

     

22.

Етика

+

       

23.

Фізична культура, 5-9 класи

   

+

   

24.

Фізична культура, 1-4 класи

   

+

   

25.

Українська мова, 1-4 класи

 

+

     

26.

Математика, 1-4 класи

   

+

   

27.

Я досліджую світ, 1-4 класи

+

     

+

28.

Дизайн і технології, 1-4 класи

   

+

   

29.

Образотворче мистецтво, 1-4 класи

+

       

30.

ГПД

       

+

331.

Курси за вибором, індивідуально-групові заняття, факультативні курси, гуртки.

+

+

+

+

+

 

Підготовка до ДПА

н

н

н

н

н

Стан зошитів та щоденників

н

н

н

н

н

Стан класних журналів

н

н

н

н

н

Робота груп продовженого дня

н

н

н

п

н

Виконання навчальних програм

н

н

н

н

н

Наступність у роботі 4-х, 5-х класів

 

м/о

 

м/о

 

Індивідуальна робота з учнями

 

н

 

п

 

Робота з батьками

Б.З

Б.З

Б.З

Б.З

Б.З

Вивчення правил дорожнього руху

н

н

н

н

н

Робота з важковиховуваними учнями та профілактика булінгу

п

   

н

 

Робота з класними керівниками

м/о

м/о

м/о

м/о

м/о

Стан навчально-виховної роботи

н

н

п

н

н

Методична робота

н

н

н

н

н

Робота бібліотеки

н

н

н

н

п

Основні напрямки виховання в національній школі

         

а) виховання поваги до Конституції, державної символіки, право виховна робота

 

н

   

н

б) виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці

   

н

   

в) формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою

 

н

   

п

г) роль учнівського самоврядування у формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря

     

п

 

д) виховання екологічної культури людини, її відносини з природою

   

н

   

Робота з профілактики підліткової злочинності та правопорушень

м/о

м/о

н

м/о

м/о

Оздоровлення школярів

н

н

н

н

н

Вивчення та повторення правил для учнів

м/о

м/о

м/о

м/о

м/о

Техніка безпеки

н

н

н

н

н

 

  4. Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя перш за все повинна формуватися на створенні безпечних, комфортних умов навчання в закладі освіти, освітнього середовища, яке забезпечує оволодіння учнями компетентностями, необхідними для життя, формуванням культури безпечної та здорової поведінки. Головним завданням у цій системі є виховання свідомого ставлення учнів до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, створення здорових та безпечних умов праці для здійснення освітнього процесу, створення умов для якісного харчування дітей, проведення медичного  огляду.

 

5. Матеріально-технічна складова.

 Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється за кошти Державного та місцевого бюджетів, що надходять у розмірі, передбаченому нормативами фінансування закладу для забезпечення належних умов його життєдіяльності. Джерелами позабюджетного фінансування закладу є добровільна благодійна допомога батьків та спонсорів.

 Матеріально-технічне забезпечення умов реалізації Стратегії розвитку закладу здійснюється задля:

  • поліпшення  умов експлуатації та утримання будівлі закладу освіти;

  • виконання капітальних та поточних ремонтів;

  • забезпечення відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технологічних вимог безпечних умов для навчання та життєдіяльності в закладі освіти;

  • забезпечення закладу освіти сучасними меблями для НУШ, комп’ютерною технікою, корекційно-розвивальним обладнанням, відповідно до санітарно-гігієнічних та естетичних вимог;

  •  створення  сприятливих та комфортних умов для організації освітнього процесу.

          Пріоритети:

  • здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу освіти.  

 Очікувані результати:

  • оновлення матеріально-технічної бази закладу освіти; 

  • створення сприятливих умов для організації освітнього процесу.

№ з/п

Зміст роботи

2021

2022

2023

2024

2025

2026

Відповідальні 

1.

Проведення технічного аналізу стану приміщень школи

+

+

+

+

+

+

Директор,

завгосп

2.

Проведення поточного ремонту: 

- класів, 

- бібліотеки,

- їдальні,

- харчоблоку

- допоміжних приміщень,

- туалетів,

- коридорів, сходових клітин.

+

+

+

+

+

+

Директор,

завгосп

3.

Благоустрій шкільного подвір’я: поточний ремонт допоміжних приміщень, фарбування огорожі, вуличного спортивного нестандартного обладнання, улаштування клумб.

+

+

+

+

+

+

Директор,

завгосп

4.

Проведення  ревізії та реконструкції освітлення (заміна ламп, вимикачів, розеток, плафонів).

+

+

+

+

+

+

Директор, завгосп

5.

Проведення інвентаризації шкільного майна

+

+

+

+

+

+

Завгосп

6.

Придбання:

- шкільні меблі;

- комп’ютерна техніка

- телевізор LED ;

- дидактичний матеріал для НУШ;

 

+

 

+

+

+

 

+

+

+

+

 

+

+

+

 

+

+

+

 

+

+

+

Директор

7.

Придбання обладнання та меблів для харчоблоку.

+

+

+

+

 

+

 

+

Директор

8.

Придбання обладнання та інвентарю для господарчих робіт

+

+

+

+

+

+

Директор

9.

Здійснення ремонту комп’ютерної техніки

+

+

+

+

+

+

Директор

10.

Придбання спортивного інвентарю

+

+

+

+

+

+

Директор

11.

Забезпечення необхідними засобами  для прибирання (халати, дезинфікуючі та миючі засоби)

+

+

+

+

+

+

Директор

12.

Забезпечення прибиральним інвентарем (лопати, граблі, віники, відра тощо)

+

+

+

+

+

+

Директор

13

Забезпечення медикаментами та канцтоварами

+

+

+

+

+

+

Директор

14.

Забезпечення дотримання техніки безпеки і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу (створення безпечного середовища

+

+

+

+

+

+

Директор,

завгосп

 

Проблеми, які ставить перед собою педагогічний колектив

          1. Всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації компетентностей.

          2. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.

          3. Створення умов для надання якісних освітніх послуг шляхом тісної взаємодії в системі « здобувачі освіти – батьки, здобувачі освіти – педагоги» з метою підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та європейського вибору.

 V. SWOT-аналіз.

S - сильні сторони: 

1. Багаторічний досвід роботи.

2. Наявність стратегії розвитку навчального закладу та сприйняття її всіма членами колективу.

3. Стабільність мережі класів,  кадрового забезпечення.

4.Високий потенціал учителів (більшість вчителів мають першу та вищу кваліфікаційні категорії).

5.Наявність усталених традицій навчального закладу.

6.Наявність сприятливого психологічного мікроклімату в колективі.

7. Можемо впливати на формування здорового партнерського освітнього середовища.

8. Відсутність булінгу.

9. Усі випускники нашого закладу продовжують  навчання у ЗЗСО, ліцеях та коледжах.

10. Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання.

11. Уміння зацікавити вихованців багатствами національної і світової культури, примноження духовних цінностей рідного краю.

12. Підключення навчального закладу до мережі Інтернет.

13. Наявність вебсайту.

14. Партнерство у відносинах між адміністрацією і колективом закладу.

15. Гнучкість колективу до впровадження інновацій.

 

W - cлабкі сторони:

  1. Низька мотивація учнів до здобуття знань.

  2. Відсутність спортзали.

  3. Недостатність державного фінансування.

  4. Неповна забезпеченість підручниками та методичною літературою.

  5. Недостатній рівень навчальних досягнень (за результатами олімпіад, тощо), об’єктивність оцінювання.

  6. Слабка матеріально-технічна база школи (програмне забезпечення).

  7. Недостатня укомплектованість технічними засобами навчання.

  8. Наявність розбіжності між результатами моніторингу та річним оцінюванням учнів.

 

О - можливості :

  1. Проведення навчання в синхронному й асинхронному режимі.

  2. Дистанційне навчання – як можливість вдосконалення ІКТ.

  3.  Співпраця з батьками.

  4. Створення web – сторінки класу, особистого блогу кожного вчителя.

  5. Формування культури використання інформації як засобу прийняття  рішень.

  6. Участь у міжнародних проектах.

  7. Підвищення кваліфікації вчителів.

  8. Використання інноваційних технологій у педагогічній діяльності, у навчально-виховному та управлінському процесах.

  9. Використання потенціалу навколишнього середовища.

 

Т – загрози:

  1. Зміна статусу закладу.

  2. Недостатнє фінансування закладу.

  3. Негативний вплив засобів масової інформації на формування ціннісних орієнтацій учнів.

  4. Зменшування народжуваності.

  5. Низька наповнюваність дітей у початкових класах. 

  6. Міграція молоді, через брак робочих місць.

  7. Відсутність підприємств у селі.

VI. Очікувані результати реалізації заходів Стратегії.

          Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:

  • формування культури спілкування та інформаційної культури учасників освітнього процесу;

  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів;

  • розвиток соціальної та комунікативної активності учнів;

  • формування в учнів навичок ефективного спілкування;

  • посилення оздоровчої спрямованості освітнього процесу;

  • створення безпечного толерантного шкільного середовища;

  • формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти;

  •  удосконалення мотиваційного середовища дитини;

  • запровадження гурткової роботи у школі;

  • удосконалення системи роботи з дітьми (з особливими освітніми потребами);

  • підвищення професійної майстерності педагогів шляхом проходження сертифікації;

  • здійснення комп’ютеризації освітнього процесу;

  • залучення громадськості, батьків, учнів до плідної співпраці з метою розвитку закладу освіти.

 

 VII. Стратегічні проєкти.  Шляхи реалізації Стратегії розвитку  

         закладу.

 

1. Проєкт «Освітній процес».

          Мета:  

  • забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного   розвитку здобувачів освіти; 

  • створення сприятливого та безпечного освітнього середовища для навчання, самовираження і самореалізації учнів;

  • сприяння різнобічному розвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання;

  • розвиток життєвих компетентностей учнів та здатності навчання упродовж життя.

          Завдання: 

  • забезпечення реалізації права громадян на базову та повну загальну середню освіту;

  • підготовка учнів до подальшої освіти та трудової діяльності;

  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина;

  • розвиток особистості шляхом залучення до творчої діяльності;

  • забезпечення наступності між початковою та базовою загальною середньою освітою.

         Пріоритети: 

  • запровадження сучасних форм і методів навчання;

  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;

  • формування особистості, що базується на знаннях, досвіді, цінностях;

  • здібностях, набутих завдяки навчанню і вихованню.

 

 

 

Шляхи реалізації

№ з/п 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1.

Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу  оцінювання досягнень учнів

Розвиток талантів, здібностей, компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

2.

Забезпечення учнів підручниками

Створення оптимальних умов для здобуття освіти

2021-2026

Адміністрація, бібліотекар

3.

Реалізація Концепції Нової української школи

Створення умов для набуття життєвоважливих компетентностей, формування наскрізних умінь 

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

4.

Формування національної ідентичності здобувачів освіти

Супровід та підтримка обдарованості у дітей, зокрема формуванню в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми

2021-2026

Заступник директора з НВР, педагогічні працівники

5.

Організація  та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу 

Проведення самооцінювання освітньої діяльності

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

6.

Створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти.

Відкритість закладу до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

7.

Формування та забезпечення політики академічної доброчесності.  

Підвищення рівня освітнього процесу

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівник

Проєкт «Методичне забезпечення освітнього процесу».

 

          Мета:

  • підвищення якості методичної роботи з забезпеченням різноманітних форм навчання; 

  • стимулювання саморозвитку та творчого пошуку педагогічних працівників.

 Завдання: 

  • забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою; 

  • забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів; 

  • стимулювання педагогічних працівників до саморозвитку та самоосвіти, активізація їх творчого потенціалу.

 Пріоритети:  

  • ефективність методичної роботи; 

  • інформальна освіта – особиста робота кожного педагогічного працівника;

  • участь у методичній роботі – обов’язок кожного педагогічного працівника.

Шляхи реалізації

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1.

Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників

Підвищення рівня фахової компетентності педагогічних працівників, сприяння їх саморозвитку

2021-2026

Адміністрація

2.

Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів

Готовність вчителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності

2021-2026

Адміністрація, вчителі початкових класів

3.

Організація співпраці із ЗІППО , що надає освітні послуги з підвищення кваліфікації

Постійне підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (виконання постанови КМУ від 21.08.2019 № 800)

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

4.

Вивчення, узагальнення та впровадження досвіду роботи найкращих педагогічних працівників закладу освіти

Підтримка творчої діяльності педпрацівників закладу освіти, розвиток їхньої професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності, оновлення методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу і популяризації кращих педагогічних надбань

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

5.

Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання

Використання інноваційних методик у своїй роботі

2021-2026

Адміністрація

6.

Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників

Удосконалення методичної роботи закладу освіти, розвиток здатності педпрацівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності

2021-2026

Заступник директора з НВР

 3. Проект «Інформаційно-освітнє середовище».

 

               Мета: 

  • забезпечення якості навчання та комплексного підходу до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі;

  • створення єдиного освітнього інформаційного середовища;

  • підготовка учнів до життя та діяльності в умовах інформаційного суспільства, формування в них навичок самостійного пошуку, оцінювання та систематизації інформації.

          Завдання:

  • модернізація комп’ютерної техніки,

  • використання послуг всесвітньої мережі Інтернет;

  • широке впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій;  

          Пріоритети:

  • впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність; 

  • комп’ютеризація освітнього процесу.

Шляхи реалізації

№ з/п 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання 

Відповідальні

 

1.

Створення умов для навчання   новим комп'ютерним технологіям

Здійснення розвитку  ІКТ компетентностей

2021-2026

Адміністрація

2.

Удосконалення шкільного сайту і робота з ним

Організація доступу учнів, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти Зацікавленість учнів у створенні сторінки або пошуку матеріалу для сайту

2021-2026

Вчитель інформатики

3.

Інформатизація методичної роботи закладу

Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів

2021-2026

Вчитель інформатики

Заступник директора з НВР Бібліотекар

4.

Інформатизація діяльності бібліотеки

Запровадження передумов розробки та упровадження електронних документів

2021-2026

Вчитель інформатики, бібліотекар

5.

Впровадження навчальних програм з ІКТ-підтримкою

Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом

2021-2026

Вчитель інформатики

6.

Оснащення закладу інтерактивним устаткуванням

Впровадження інформаційних технологій в освітній процес

2021-2026

Адміністрація

 4. Проєкт «Виховна система».

         

         Мета: 

  • удосконалення та розвиток виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей з урахуванням найважливіших компонентів освітнього процесу щодо формування особистості, здатної самореалізуватися в умовах сучасних змін у суспільстві;

          Завдання:

  • впровадження нових технологій організації виховного процесу в урочній, позаурочній діяльності закладу освіти, спрямованих на розвиток особистості дитини;

  • реалізація у процесі роботи особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу у шкільному та класному колективах; 

  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи; 

  • подальший розвиток діяльності органу дитячого шкільного самоврядування;

  • забезпечення єдності навчання й виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти;

  • формування учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта освітнього процесу;

  • виховання правової культури в умовах демократичного суспільства;

  • залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я.

          Пріоритети:

  • створення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;

  • стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;

  • виховання на засадах загальнолюдських і національних цінностей.

 

Шляхи реалізації

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1.

Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти

Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, моральну і фізично здорову особистість

2021-2026

ЗДНВР

Педагог-організатор

2.

Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання

Виховання всебічно гармонійної особистості, готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу,  формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури

2021-2026

ЗДНВР, класні керівники.

3.

Відродження національних свят та обрядів, національних традицій

Формування у здобувачів національних якостей, важливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор.

4.

Розширення сфери  діяльності учнів шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами

Залучення дітей до експедиційної, художньо практичної, навчально-пізнавальної діяльності

2021-2026

Адміністрація

5.

Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення школярів до громадської діяльності

Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор.

6.

Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, свят тощо

Розвинені спортивні та творчі здібності учнів

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор, класні керівники

7.

Залучення батьків учнів до життя закладу через організацію спільних справ

Збереження та примноження традицій закладу освіти

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор, класні керівники

  5.  Проєкт «Здорова особистість».

 

          Мета програми: 

  • формування безпечних, комфортних та здорових умов навчання в закладі освіти, освітнього середовища, яке забезпечує оволодіння учнями компетентностями, необхідними для життя;

  •  формування культури безпечної та здорової поведінки.

          Завдання:

  • виховання свідомого ставлення учнів до власного здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності; 

створення здорових та безпечних умов праці для здійснення освітнього процесу;

  • проведення просвітницької роботи серед батьків щодо їхньої відповідальності за здоров'я дітей; 

  • створення умов для якісного харчування дітей; 

  • проведення медичного, педагогічного та соціально-психологічного моніторингу.

          Пріоритети: 

  • сприяння розповсюдженню знань про здоров’я в школі, родині, навколишньому середовищі;

  • здорового способу життя серед однолітків за принципом «рівний – рівному»;

  • підвищення рівня національної культури, дотримання національних традицій рідного краю.

                               Шляхи реалізації

                                                

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

 

Відповідальні

 

1.

Побудова безпечного та здорового освітнього середовища в рамках реалізації Концепції Нової української школи для забезпечення прав дітей на освіту, охорону здоров’я, створення умов для надання учням якісних освітніх та медичних послуг

Формування безпечного та здорового освітнього середовища сприятиме кращій реалізації інтелектуального, фізичного, соціального та емоційного розвитку учнів, їх потенціалу

2021-2026

Адміністрація

2.

Контроль за станом здоров’я учнів. Моніторинг поглибленого медичного огляду учнів.

Забезпечення індивідуального підходу у освітньому  процесі, створення умов для сприятливого  фізичного та психічного розвитку дітей

2021-2026

Адміністрація, медична сестра 



 

3.

Організація режиму дня з урахуванням санітарно-гігієнічних норм

Забезпечення раціонального режиму дня учнів, що впливає на підвищення рівня знань, поліпшення здоров’я.

На початку навчального року

Директор, медична сестра 

4.

Проведення індивідуальних, групових, медико-психологічних консультацій з проблем здоров’я.

Організація та проведення медичним працівником виховних годин, брейн-рингів, дискусій, годин спілкування, тренінгів

Досягнення високого рівня мотивації учнів щодо ведення здорового способу життя.

Профілактика шкідливих звичок серед підлітків

2021-2026

Адміністрація, медична сестра 

5.

Забезпечення контролю за порядком, якістю та дотриманням норм харчування дітей в закладі освіти

Організація харчування учнів

2021-2026

Директор, медична сестра 

6.

Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я учнів. Проведення шкільних змагань з окремих видів спорту та спортивних свят

Формування здорового способу життя учнів

2021-2026

Адміністрація, вчителі фізичної культури

7.

Залучення учнів до занять спортом у спортивних секціях та гуртках

Формування здорової особистості, набуття учнями навичок здорового способу життя

2021-2026

Вчителі фізичної культури

 6. Проєкт «Протидія булінгу у закладі освіти».

 

          Мета:

  • сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; 

  • формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації.

 

          Завдання:

  • скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти;

  • організувати профілактичну роботу на основі вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню здобувачами освіти правопорушень;

  • забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку.

Шляхи реалізації

№ з/п

 

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання 

Відповідальні

 

1.

Вивчення передумов та причин виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти

Створення системи профілактичної роботи в закладі освіти

Щорічно

ЗДНВР

Практичний психолог

2.

Розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

План заходів

Щорічно

ЗДНВР

Практичний психолог

3.

Підготовка банку розробок виховних заходів щодо протидії булінгу (цькування)

Банк розробок виховних заходів

2021-2026

ЗДНВР

Практичний психолог

Педагог-організатор

4.

Продовження ознайомлення та вивчення під час профілактичних занять Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів щодо даного проекту

Обізнаність учнями правових норм та засад

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор, класні керівники.

5.

Взаємовідвідування уроків, виховних заходів для кращої реалізації даного проєкту у закладі освіти

Вивчити поведінку учнів під час уроків та виховних заходів

2021-2026

ЗДНВР, педагог-організатор, класні керівники.

6.

  • Проводження інформаційно-просвітницької діяльності серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), заходів у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення учнів до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках

Створення безпечного толерантного середовища, виховання соціально-активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності і моралі

2021-2026

ЗДНВР

Практичний психолог

Педагог-організатор Класні керівники.

7.

Організація зустрічей дітей та підлітків із представниками поліції, інспекторами служби у справах неповнолітніх

Навчити учнів захищати свої права 

2021-2026

ЗДНВР

Практичний психолог

7. Проєкт «Психолого-педагогічний супровід у закладі освіти».

 

Мета: формування особистості через шкільне та сімейне виховання з урахуванням:

- індивідуальних особливостей;

- здібностей;

- умінь та навичок.

Основні завдання:

1. Створення:

- ситуації творчості для всіх учасників освітнього процесу;

- умов для соціальної самореалізації учасників освітнього процесу;

- умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі.

2. Посилення впливу шкільного та сімейного виховання на формування:

- стійкої мотивації до здобуття освіти;

- високої духовної культури;

- моральних переконань;

- трудового виховання дітей.

3. Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.

4. Практичне забезпечення корекційно-розвивальної роботи:

- діагностики особистісного розвитку;

- ціннісних орієнтацій;

- соціального статусу;

- виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини.

5. Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в освітньому середовищі, профілактику девіантної поведінки.

Шляхи реалізації:

1 . Психолого-педагогічна діагностика з виявлення у дітей:

- здібностей;

- схильностей;

- потреб;

- відстеження динаміки і розвитку обдарованих та здібних учнів.

2. Консультації та навчання батьків, проведення батьківських зборів.

3. Створення сприятливого психологічного клімату у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.

4. Морально-культурний особистий досвід учасників освітнього процесу

 

У стратегії діяльності та розвитку

  Кошелівського ЗЗСО І-ІІ ступенів 

на 2021/2026 навчальний рік

пронумеровано, прошнуровано

___41__(сорок одна) сторінка

В.о. директора _______Ганна ДАНИЛЕЦЬ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень